21 iunie 2014

Povestea unei expozitii ratate (I) - Decizia

In luna noiembrie a anului 2013, Dan Mititelu, cu umoru-i caracteristic, solicita membrilor CF, "sa se înscrie pe lista de expozitii personale pentru anul urmator. Dupa circa o sãptãmânã, tot el, pe holul de la "M. Ursachi" îmi aruncã peste umãr "Stii, m-am uitat la Shapes-urile alea ale tale si cred c-ar trebui sã te gândesti la o expozitie personala". Mãi sã fie...! Nu-mi vine- a-crede! Uite bre cã am si eu ceva mai altfel ! Ma duc acasa si ma uit mai atent, la "poze". Parcã încep sã-mi placã. Ba parcã nu ! ...Nu m-am gândit cã s-ar putea face, vreo datã, expozitie, în "buricul târgului", cu astea. Mai trec vreo douã sãptãmâni si intr-o searã, în urma unui "frison" de curaj, mã înscriu pe lista "personalelor" ... Labirint sau La gard !? Tot  Dan ... "e mai bine La gard". Pãi acolo sã fie ! Si ...a fost sã FIE !