21 iunie 2014

Povestea unei expozitii ratate (II) - Frãmântãri

Voi putea sã expun doar în luna iunie ! N-am realizat de la început situatia dar, dupã ce Dan anuntã lista cu cei înscrisi sã expuna "La gard" încep sã mã îndoiesc de pasul fãcut. Imi place sa-mi fac treaba bine si sã fie toatã lumea multumitã. Ei, dar acum !? Listã cu oameni grei "La gard", fotografi renumiti ai Iasului ! Profesorul Agape, Adrian Cuba, Radu Aneculãesi si ...eu, imediat dupã ! Cavalerii artei fotografice iesene si ...arlechino ! Don Chijotzii si Sancio Pantza ! Dacã la început ezitam cu organizarea în sine a expozitiei, încep sã mã frãmânt în legãturã cu ceea ce voi expune; îmi dau seama cã trebuie sã vin cu "altceva". Si fotografiez ... si fotografiez...si fotografiez. Particip la tot ce e posibil. Mã gândesc la proiecte noi. Incerc ceva deosebit, fara sa pierd din vedere tema initialã ! Forme umane, timpul, umbre, mister, impresionism, mãsti ...Din pãcate, timpul trece ca nebunul. La CF, mã mai angrenez si în organizarea de expozitii: evreii, Golia si Kogãlniceanu. Mã consult cu Dan. El e pozitiv, merge si aia si aia... Aia mai trebuie "lucratã", las-o mai târziu ! Nu uit Shapes-urile ! Si probabil, asta voi expune... Si asta a fost sa FIE !