21 iunie 2014

Povestea unei expozitii ratate (III) - Trãim vremuri brambura...

   Si a venit luna iunie. Trimit tot calupul de fotografii lui Dan. As vrea sã le aleagã mai repede si sã le tiparesc pe cele format mic. Câteva le voi scoate pe format mare, sã acopere jumatate sau un panou întreg pe gard. Dan întârzie. Si la el s-au cam aglomerat evenimentele. Eu mai am de finalizat si expozitia de la Palatul Culturii. Trebuie strânse si expozitiile rãspândite prin târg. Trebuie sã particip si la AN 2013... Incetul cu încetul se rezolva toate. Expozitia cu "târgurile" se deschide pe 10 iunie, când ar trebui sã fie si vernisajul celei de "La gard". Dimineatã una, dupa-amiazã a doua. Pe 9 iunie trebuie instalatã în panouri cea de pe gard. Muncã multã, energie, bani. Totul pentru a finaliza cu bine o perioadã normalã, dar aglomeratã, din viatã... 
Ehehe, dar lucrurile nu sunt foarte simple, nu sunt simple de loc. 
   Cu o sãptãmânã înainte, Dan mã sunã si mã întreabã dacã sunt de acord sã-mi scurtez "expunerea" la lume si sã las expozitia copiilor o sãptãmânã în plus ? Ok ! Nici o problemã. La urma urmei suntem în "Luna copiilor". Voi vernisa pe 17 iunie ! Finalizez evenimentul de la Palat. Intre timp, cu ajutorul colegului V.I. scot fotografiile la Brasov. Cei de-acolo, foarte ocupati cu evenimentele sfârsitului de an scolar, au lungit-o  cam mult ! Dar vin "capodoperele". Au iesit bine. Dan îmi cere afis si text pentru anunt. Cu greu scot ceva ! Ce pot sã spun altceva, decât ceea  ce îmi trece prin minte. Mai sunt patru zile pânã la vernisaj. Trebuie sã mãresc 6 fotografii si sã gãsesc ajutoare pentru finalizare (pus pe cartoane si în panouri). Mãrirea fotografiilor se face dificil. Oameni greoi, la propriu si la figurat, îmi întind nervii la maxim, fac lucrare de proastã calitate si la sfârsit îmi cer dublu fata de cât stabilisem initial...
  Doi bãieti de ispravã de la club si, mai apoi, ai mei de acasã îmi sunt alãturi. Duminicã la prânz fotografiile sunt pe gard. Dan Mititelu anuntã pe FB cã expozitia poate fi vizitatã... Urmeazã vernisajul ... la Diotima ... Sã FIE oare totul ok !?